• ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
  • کد خبر: 12480
کالدرون علیپور

مهاجم سرخ پوشان پایتخت بار دیگر نشان داد که جای او در ترکیب اصلی نیست و باید نیمکت نشین شود.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با یک گل تن به شکست داد.

سرخ پوشان پایتخت بهترین فرصت را برای نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی از دست دادند و شکست تلخی را در ورزشگاه آزادی تجربه کردند تا نشان دهند که با روزهای اوج فاصله گرفته اند و نه تنها به شکست بلکه به شکست های خانگی هم عادت کرده اند.

خط حمله پرسپولیس یک نمایش ناامید کننده دیگر داشت و بازهم از زدن گل بازماند و این بار دیگر خبری از پنالتی هم نبود تا ناجی سرخ پوشان شود.

علی علیپور بعد از جدایی مهدی طارمی به ستاره نخست خط حمله پرسپولیس تبدیل شود و دو فصل پیاپی بهترین گلزن تیم شد اما در فصل جاری نمایشی ناامید کننده داشت است و در ۱۱ بازی تنها موفق شده که در یک بازی گلزنی کند که آن هم برابر تیم بحران زده و قعرنشین شاهین بوده است.

علیپور از روزهای اوج که هیچ بلکه از روزهای معمولی خود هم فاصله گرفته است و بجز راه رفتن در زمین هیچ فعالیت دیگری ندارد. بعضی از مهاجمان حتی اگر گل هم نزنند حداقل پرتلاش ظاهر می شوند و در کارهای دفاعی و هجومی به تیم کمک می کنند اما علیپور در فصل جاری تنها در زمین راه می رود اما جالب اینکه بازهم در ترکیب اصلی به میدان می رود.

کالدرون به علیپور اعتقاد زیادی دارد و همواره در ترکیب اصلی به او بازی می دهد. این مربی آرژانتینی در ابتدای فصل بارها تاکید کرد که به بازیکنان جوان اعتقاد و اعتماد زیادی دارد اما به نظر می رسد که این سخن او تنها در حد ادعا است چرا که با وجود آنکه گزینه های جوان و آینده داری برای بازی کردن در پرسپولیس هست اما کالدرون علاقه ای به بازی دادن به آنها ندارد.

مهدی عبدی اگر اعتماد به نفس لازم را به دست آورد می تواند بسیار کارسازتر و مفید تر از علیپور باشد. او در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان تنها ۱۵ دقیقه بازی کرد اما دو بار توپ را به تیر دروازه کوبید و خود را در موقعیت گلزنی قرار داد. چرا باید کالدرون این مهاجم جوان و باانگیزه را به جای علیپور بی انگیزه و ضعیف در ترکیب اصلی بازی ندهد؟

در فوتبال دنیا وقتی مهاجمی افت می کند برای روحیه دادن به او حداقل در یکی دو بازی او را نیمکت نشین می کنند. علیپور کاملا افت کرده و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است اما همچنان در ترکیب اصلی بازی می کند.او در دیدار امشب مورد اعتراض هواداران قرار گرفته و شاید همین هم باعث شد تا کالدرون او را تعویض کند.

بهتر است که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای یکی دو بازی هم که شده علیپور را نیمکت نشین کند تا شوق رسیدن به ترکیب اصلی انگیزه مضاعفی به او بدهد و تلاشش را در میدان بیشتر کند. این بازیکن نه انگیزه لازم را در ترکیب اصلی دارد و نه تمرکز کافی را و این باعث شده تا حال و روز سرخ پوشان در فصل جاری خوب و مناسب نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی