مسکن

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه در نامه‌ای به معاون بنیاد مسکن از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌های همدان، یزد، خوزستان،‌کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایران پژواک، در نامه اصلانی خطاب به هادی حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن آمده است؛ « با توجه به فراهم شدن شرایط لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی، اقدام متقتضی برای ثبت‌نام متقاضیان طرح مذکور در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه، بر اساس ظرفیت‌های اعلامی توسط ادارات کل راه و شهرسازی به تفکیک شهرهای اعلام شده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 13 آذر 98 تا ساعت 24  روز شنبه مورخ 16 آذر 98 در سامانه مذکور صورت پذیرد. بر این اساس، نسبت به اعلام موضوع در سامانه به شرح زیر دستور اقدام متقضی صادر شود.»

به دلیل اختلالات اینترنت طی یکی دو هفته اخیر، پروسه ثبت‌نام متقاضیان طرح ملی مسکن در استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری و همدان متوقف شده بود.

محمود محمودزاده اواسط ماه گذشته گفته بود: مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در چهار استانِ سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی امروز (21 آبان) آغاز شد. در سه روز کاری بعد، ثبت‌نام مسکن طرح اقدام ملی برای استان‌های کردستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد و سه روز کاری بعد از آن نیز برای استان‌های یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به متقاضیان مهلتی برای جمع‌آوری مدارک داده شده است تا از امروز سه‌شنبه (21 آبان 98) بتوانند مدارک خود را بارگذاری کنند، تصریح کرد: ثبت‌نام به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و سایت برای وارد کردن اطلاعات متقاضیان در این چهار شهر باز می‌شود و تا پایان تکمیل ظرفیت در این شهرها فعال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی