دلار

تحلیلگران ساکسو بانک دست به پیش‌بینی های شوکه کننده‌ای زده‌اند.

به گزارش ایران پژواک از اسپوتنیک، بانک سرمایه‌گذاری دانمارکی «Saxo Bank » دست به پیش‌بینی های شوکه کننده‌ ای برای سال ۲۰۲۰ زده ‌است.

بانک نامبرده هر سال پیش‌بینی‌های خود را منتشر می‌کند و هر چند احتمال عملی شدن آن‌ها اندک است  اما پیامدهای بالقوه آن‌ها ثبات بازارهای مالی را به خطر می‌اندازد. تحلیلگران ساکسو بانک پیش‌بینی می‌کنند که روسیه و کشورهای عضو اوپک و ایران نسبت به کند شدن روند استخراج نفت در آمریکا واکنش نشان داده و کاهش نوبتی استخراج نفت را اعلام خواهند کرد که بر قیمت نفت تأثیر خواهد گذاشت.  بدین ترتیب قیمت نفت «برنت» تا ۹۰ دلار در ازای هر بشکه افزایش خواهد یافت که در وهله اول برای روسیه سودآور است.

به عقیده کارشناسان، سیاست‌های حمایت‌گرایی دولت ترامپ به وضع مالیات‌ها خواهد انجامید که برای بازسازی کل سیستم مالیات به عنوان محرکی برای تولید داخلی در نظر گرفته می‌شود.

تحلیلگران در این گزارش همچنین در باره انتخابات آتی ریاست جمهوری در آمریکا دست به پیش بینی زده‌اند. به عقیده کارشناسان در انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا، بیشتر افراد مسن به ترامپ رأی دادند. اما اکنون افراد بین ۲۰ تا ۴۰ سال، نسل پرجمعیت را تشکیل می‌دهند که از روحیات لیبرال‌تری برخوردارند.

به گفته رئیس بخش سرمایه‌گذاری « Saxo Bank »دمکراتهایی که از حمایت جوانان برخوردارند با اختلاف ۲۰ میلیون رأی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا پیروز خواهند شد. الیزابت وارن سناتور ماساچوست رئیس جمهور امریکا خواهد شد.

الیزابت وارن عضو مطرح حزب دموکرات، ۶۹ ساله و دارای مدرک تحصیلی دکترا از دانشگاه هاروارد در رشته حقوق است.او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا به نفع هیلاری کلینتون، نامزد اصلی حزب دموکرات فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی