استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هواداران که به دنبال استعفای فتحی بودند توانستند به خواسته خود برسند و حالا باید استراماچونی به خواسته های هواداران احترام بگذارد.

به گزارش ایران پژواک، مهدی فنونی زاده با اشاره به اتقاقاتی که برای آبی پوشان رخ داده است گفت: یکی از دلایلی که سرمربی آبی پوشان، استقلال را ترک کرد اختلاف او با مدیریت باشگاه بود. او علنا اعلام کرده بود که مشکلات زیادی با مدیر باشگاه دارد و زمانی که او برکنار شود به تهران بازخواهد گشت و هدایت استقلال را بر عهده خواهد گرفت.

فنونی زاده تاکید کرد:  با خواسته هواداران موافقت شد، فتحی که کلا در مدیریت استقلال ناموفق بود از سمت خود استعفا یا برکنار شد حالا نوبت استراماچونی است که به درخواست هواداران احترام بگذارد. به طور حتم او بازی روز گذشته را دیده و شاهد بوده که هواداران حتی اجازه ندادند یکی از کادر فنی به لب خط بیاید و جای استراماچونی را بگیرد. بهتر است سرمربی ایتالیایی آبی پوشان دیگر بهانه ها را کنار گذاشته و به احترام هواداران به سرعت خود را به تهران بازگردانده و هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که حالا چه کسی در این شرایط می تواند مدیرعامل باشگاه شده و آرامش را به تیم بازگرداند، گفت: مدیران قدیمی و باتجربه زیادی داریم که در استقلال زحمت کشیدند و موفق هم بوده اند امیدوارم دوباره شاهد این نباشیم که وزارت ورزش در این خصوص خودش تصمیم بگیرد و یک فردی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند که هیچ آشنایی با استقلال نداشته و نمی داند در این باشگاه چه می گذرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید یکی مدیرعامل شود که خودش از جنس فوتبال بوده و استقلال را به طور کامل بشناسد. تنها با این اتفاق است که آبی پوشان می توانند دوباره آرامش هفته های قبل خود را به دست آورده و روند موفقیت شان را ادامه دهند.

پیشکسوت استقلال در مورد تساوی آبی پوشان برابر پیکانی ها هم گفت: با اینکه استقلال سرمربی نداشت اما بزرگترهای تیم به خوبی تیم را جمع کردند تا مرز پیروزی هم پیش رفتند اما یک اشتباه داوری باعث شد استقلال دو امتیازرا از دست بدهد  اگرچه همچنان این تیم صدرنشین لیگ باقی مانده ولی این دو امتیاز می توانست موقعیت این تیم را بهتر از گذشته کند.

فنونی زاده تصریح کرد: همین که این تیم بدون سرمربی بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت برای هواداران راضی کننده بود، برنامه های استراماچونی کاملا در غیاب او توسط بازیکنان پیاده شد و من این تساوی را برای آبی پوشان کمتر از برد نمی دانم.

وی در خصوص دیدار آبی پوشان برابر شاهین شهرداری بوشهر هم گفت: با توجه به اینکه شاهین شرایط خوبی ندارد، استقلال می تواند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند البته بیشتر تیم های لیگ برتری وقتی مقابل استقلال قرار می گیرند انگیزه های بیشتری پیدا می کنند اما بعید می دانم شاهین بتواند مقابل استقلال کار خاصی انجام دهد.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استراماچونی که اینقدر از هواداران حمایت می کرد هر چه زودتر به ایران بازگشته هدایت تیم را بر عهده بگیرد و آبی پوشان را برای دیدار حساس برابر سپاهان اصفهان که دوم دی ماه برگزار خواهد شد آماده کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی