کالدرون

گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا شرکت کرد. او ضمن صحبت درباره این بازی تمامی شایعات مربوط به اختلاف با جلال حسینی را تکذیب کرد.

به گزارش ایران پژواک، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا حاضر شد و گفت: همانطور که می‌بینید همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند و بازی سختی خواهیم داشت. این یک بازی خاص برای تیم‌های مقابل ما است. فکر می‌کنم بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم که فردا بازی خیلی سختی نداشته باشیم، چون تا امروز همه بازی‌هایمان سخت بوده است. همه رقبای ما خوب بودند و خوب دفاع کردند. مسلما اگر نتوانیم گل اول را بزنیم، به مشکل بخوریم.

او ادامه داد: حریف ما بیشتر از بازی مستقیم استفاده می‌کند. ما یک مهاجم قد بلند ۱۹۰ سانتی‌متری نداریم و سبک بازی‌مان به شکل دیگری است. ما همان روش خودمان و بازی خودمان را خواهیم داشت و اگر وضعیت زمین بد است، با مشکل روبرو می‌شویم. از طرفی شرایط زمین تمرین ما خوب نیست و به همین دلیل در همان شرایط زمین شهر قدس تمرین می‌کنیم و بازیکنان با این شرایط وفق پیدا کردند.

کالدرون درباره خط خوردن دوباره عالیشاه از لیست تیم گفت: من مربی تیم هستم و درباره ۲۵ بازیکنی که دارم، تصمیم می‌گیرم. من تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت است. این تصمیم مربی است و ممکن است بازیکن و هواداران از آن خوشحال نباشند.

او همچنین درباره شایعات اختلاف کادرفنی با سیدجلال حسینی اینطور گفت: ما یک رابطه خیلی خوب با کاپیتان تیم داریم. چه او بازی کند و چه بازی نکند، همیشه رفتار خوبی دارد. ظاهرا برخی از خبرنگاران به دنبال جنجال هستند. ما خیلی رابطه خوبی داریم و همانطور که اول فصل گفتم، سه مدافع وسط بین‌المللی داریم. زمانی که دو نفر از آن‌ها بازی کند، یک نفر بیرون می‌ماند. ما بازی‌های فشرده‌ای داریم و باید همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم.

کالدرون در خصوص گروهبندی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: همه گروه‌ها سخت هستند ولی من این گروه را دوست دارم چون همه آن‌ها را به خوبی می‌شناسم. من به تیمم اطمینان دارم. مسلما بازی‌های سختی خواهیم داشت و امید دارم و اطمینان دارم که به مرحله بعد صعود کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی