• ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
  • کد خبر: 12877
طلا

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۹۶ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۳ هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به دیروز ۴ میلیون و ۴۹۶  هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۷۷ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان، هر مثقال طلا یک میلیون و ۹۸۶ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۳ هزار تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۵۹۶ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی