پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در برنامه این هفته «کافه آپارات» با اجرای فریدون جیرانی، تاکید کرد اگر بهترین امکانات را هم در خارج از کشور به او بدهند، نمی‌تواند ایران را ترک کند.

به گزارش ایران پژواک، فریدون جیرانی در قسمت نهم برنامه «کافه آپارات» که سه شنبه (۲۶آذر) پخش شد، به بهانه اکران فیلم سینمایی «مطرب»، از پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میزبانی کرد.

پس از مهاجرت تعداد زیادی از هنرپیشه‌ها و مجریان ایرانی به دیگر کشورها، فریدون جیرانی در برنامه «کافه آپارات» به بررسی این موضوع پرداخت و دلیل مهاجرت نکردن پرویز پرستویی را از او جویا شد. پرستویی درباره علت مهاجرت نکردنش گفت: «منِ پرویز پرستویی، اگر بهترین امکانات را هم در خارج از کشور به من بدهند، نمی‌توانم بروم، بلد نیستم، دغدغه‌ام رفتن نیست. اینجا را با تمام سختی‌هایش با تمام مشکلاتش دوست دارم، نمی‌گویم اینجا همه چیز بر وفق مراد است اما با تمام کم و کاستی‌ها و با تمام چیزهایی که مشاهده می‌کنیم، باز هم من نمی‌توانم اینجا را ترک کنم.»

او در ادامه گفت: «من مانند این پیرمردهایی می‌مانم که روزهای جمعه صبح زود بیدار می‌شوند و سرکوچه می‌نشینند و به همه گیر می‌دهند. خارج رفتن من همان حکم را دارد. از ایران رفتن من همان یک هفته اول که بدانم آنجا کجاست، چگونه است، چه چیز دارد، چه چیز ندارد، جذاب است. چون به هرحال یک تجربه است اما بعد از آن واقعا برای من جذابیتی ندارد. بدون هرگونه شعار، من متعلق به اینجا هستم.»

این برنامه به تهیه‌کنندگی عمار سبحانی و سردبیری و اجرا فریدون جیرانی روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۲ از آپارات پخش می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی