عزت الله یوسفیان ملا

آمل- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از موافقت نمایندگان با رأی بالا به پیشنهاد افزایش سهمیه ماهانه بنزین ۱۵۰۰ تومانی از ۶۰ لیترفعلی به ۱۲۰ لیتر با همین قیمت خبر داد.

به گزارش ایران پژواک، عزت الله یوسفیان ملأ درگفتگو با خبرنگار مهر درآمل اظهار داشت:: پیشنهاد افزایش سهمیه ماهانه بنزین از سوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در بودجه سال ۹۹ داده شده وامیدواریم که درکمیسیون تلفیق نیز رأی کامل بیاورد.

وی در پاسخ به این پرسش درخصوص قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۹۹ نیز اظهار کرد، قیمت بنزین در بودجه سال آینده از ۱,۵۰۰ تومان سهمیه‌ای و ۳,۰۰۰ تومان نرخ آزاد به طور حتم افزایش نخواهد داشت و بیش ازاین نیز جایی برای افزایش قیمت وجود ندارد.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی درخصوص قیمت سایرحامل های انرژی نیز گفت، نفت گاز، نفت کوره و دیگر فرآورده‌های نفتی با نرخ فعلی در بودجه سال آینده بسته شده وقطعا مجلس نیز موافق وضعیت فعلی هست.

یوسفیان ملأ همچنین دراین زمینه درشوخی بیان کرد، البته قیمت فعلی حامل‌های انرژی بر همین منوال است، اگر رئیس جمهور نصف شب پاتک و شبیخون نزد، این (افزایش قیمت) اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی