• ۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
  • کد خبر: 13010
استراماچونی

سرمربی آبی پوشان پایتخت باشگاه استقلال را به هم ریخت و حاضر هم نشد که برگردد. او به خوبی از آب گل آلود ماهی گرفت و با وجود گرفتن همه طلب خود حاضر نیست که به فوتبال ایران برگردد.

به گزارش ایران پژواک، استقلال با هدایت سرمربی ایتالیایی خود نتایج درخشانی در لیگ برتر به دست آورد.

این تیم با استراماچونی دو دوره متفاوت را تجربه کرد. در دوره نخست تیم نتایج ناامید کننده ای به دست آورد و هواداران ناامید شدند اما در دور دوم به یکباره استقلال راه افتاد و به تیم شکست ناپذیر و زیبا تبدیل شد و حریفان را یکی از پس دیگری پشت سر گذاشت.

استقلال با سرمربی ایتالیایی خود در قسمت دوم نیم فصل نخست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست هم به صدر جدول راه پیدا کند اما استراماچونی حاضر نشد که ماموریت خود را کامل کند و در بدترین زمان البته بهترین برای خود آبی پوشان را ترک کند.

او درست قبل از بازی برابر پیکان تهران را به مقصد ترکیه ترک و بعد از آن به ایتالیا برگشت و تا الان هم به ایران برنگشته است. او بهترین زمان را برای جدایی انتخاب کرد. استقلال بعد از ۴ سال توانسته بود که به صدر جدول رده بندی برسد و هم زیبا بازی می کرد و هم امتیازات لازم را جمع کرده بود.

استراماچونی در بین هواداران تیم آبی پوش محبوبیت زیادی به دست آورده بود تاجایکه محبوب تر از هر بازیکنی هم شده بود. او می دانست که باشگاه با فشار هواداران هر خواسته ای که داشته باشد را برآورده خواهد کرد.

مرد ایتالیایی به هر آنچه که می خواست دست پیدا کرد. همه در ایران از هوادار گرفته تا مدیران باشگاه و مسئولان فدراسیون و سفارت و ….. دست به کار شدند تا طلب استراماچونی را پرداخت کنند و او را به فوتبال ایران برگردانند. مدیران باشگاه استقلال هر آنچه را که مربی ایتالیایی می خواست برآورده کردند اما او بازهم حاضر به بازگشت نشده است.

حتی باشگاه استقلال برخلاف قانون و عرف بین الملل حاضر شد که قرارداد استراماچونی را هم یک سال کم کند اما بازهم مرد ایتالیایی بهانه دیگری آورد و برخلاف عرف و قانون می خواهد که از همین ابتدا قرارداد خود را به صورت کامل دریافت کند که اصلا چنین چیزی قابل قبول نیست.

به نظر می رسد که سرمربی ایتالیایی به خوبی باشگاه استقلال را بازی داده است و در این بازی برنده اصلی هم بوده است. او پول خود را دریافت کرده و به محبوبیت در بین هواداران استقلال رسیده و بدون شک الان هم پیشنهادهای خوبی کسب کرده و حاضر نیست که به ایران برگردد.

سایت اسپورت نیوز چک نوشت که استراماچونی همه پول خود را گرفت و  حاضر نیست که به ایران برگردد.

این مربی ایتالیایی بدعت زشتی را وارد فوتبال ایران کرد. او به مربیان دیگر هم راه سوء استفاده از فوتبال ایران را یاد داد. او قول داده بود که اگر طلبش را بگیرد به استقلال برخواهد گشت اما با وجود آنکه همه خواسته های او برآورده شد اما حاضر نیست برگردد و به نوعی استقلال و مدیران این باشگاه را سرکار گذاشت تا برنده این بازی زشت شود و بازهم هواداران استقلال قربانی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی