استراماچونی

سرانجام داستان طولانی مذاکرات استقلال و استراماچونی به پایان سید و پس از عدم توافق در قطر اعلام شد که این سرمربی ایتالیایی دیگر با باشگاه استقلال همکاری نخواهد کرد.

به گزارش ایران پژواک، از روزی که دوباره باشگاه تصمیم به مذاکره گرفت، قرار شد خلیل‌زاده، خطیر و رحمان رضایی که از قبل با پاستورلو ارتباط داشت و زمانی بازیکن پاستورلو بود، راهی قطر شوند. پیش از آغاز مذاکرات، ماتزیلی که وکیل استراماچونی بود، دلخوری خود نسبت به انتشار تصویر بلیط‌ را به طرف ایرانی اعلام کرد و استراماچونی هم از انتشار جزییات مذاکره شدیدا ناراضی بود که باشگاه استقلال گفت ما تنها تصویر بلیطهای خودمان را منتشر کردیم.

پس از آن زمانی که هیئت مذاکره‌کننده استقلال به قطر رسید، قرارداد قبلی استراماچونی منتشر شد که این موضوع باعث خشم وکیل استراماچونی شد تا حدی که او اعلام کرد در جلسه حضور نخواهد یافت. پس از آن ظاهرا باشگاه استقلال از طریق وکیل سوییسی تلاش کرده ماتزیلی را راضی کند و او را پای میز مذاکره بکشاند. در جریان مذاکرات ظاهرا توافق به خوبی پیش رفته و طرفین بر سر یازده بند درخواستی استراماچونی به توافق رسیده‌اند و قرار شده توافق به استراماچونی نشان داده شود و تایید نهایی را از او بگیرند. در این بین هیئت ایرانی انقدر سرگرم مذاکره بود که تصور نمی‌کرد نیاز به گرفتن عکس و تصویر از مذاکرات باشد ولی ادعای آن‌ها این است که فایل سوتی مذاکرات را دارند. دلیل عدم حضور پاستورلو در مذاکرات هم این بود که او برای مراسم گلوب ساکر در دوبی حاضر بود و نبود خط پرواز مستقیم بین قطر و امارات باعث شد نتواند خودش را به مذاکرات برساند و به صورت تلفنی از طریق رحمان رضایی با او در ارتباط بودند و وقی توافق یازده‌بندی صورت گرفت پاستورلو می‌گوید استراماچونی کمی دلخور است و از کادرفنی چهارنفره او یک نفر راضی به بازگشت نیست ولی راضی می شوند ولی در نهایت خود استراماچونی اعلام کرد که مذاکره‌ای انجام نشده است.

در این بین چند احتمال وجود دارد؛ اولی اینکه طرفی ایرانی با توجه به اینکه عکسی هم از مذاکرات ندارد دروغ می‌گوید و دومی اینکه همان روزی که قرارداد منتشر شده دیگر مذاکره‌ای صورت نگرفته و وکیل استراماچونی راضی به مذاکره نشده است. احتمال سوم این است که طرف آمده و مذاکره کرده ولی استراماچونی به اندازه‌ای شاکی بوده که راضی به بازگشت نشده است. احتمال آخر هم این است که مذاکره انجام شده ولی توافق انجام نشده و طرفین نتوانسته‌اند به یک نقطه مشترک برسند و استراماچونی هم چون می‌داند باشگاه استقلال تصویری ندارد این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی