• ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر: 13149
طلا

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۸۹۹ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۴ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۹۲ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۵۲ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۷۶۵ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۸۳۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۹۹۲ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۳ هزار و ۳۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳  هزار و ۲۸۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۸۸۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۸۰ تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی