بورس

سهامداران شرکت‌های آتیه داده پرداز، ویتانا و معدنی و کیمیایی زنجان گستران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی موثر، ایران ترانسفو و بیسکویت گرجی در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۵۱۸ واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۶ میلیارد و ۱۶۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان در ۴۷۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی موثر، ایران ترانسفو و بیسکویت گرجی امروز بیشترین کاهش قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های ارتباطات سیار ایران، سرمایه‌گذاری صنعت بیمه و فولاد آلیاژی ایران نیز بیشترین رشد را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۸۴۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷۷۴ میلیارد تومان در ۲۷۴ هزار نوبت، آیفکس ۵۴ واحد افت کرد و در ارتفاع ۴۷۴۲ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آتیه داده پرداز، ویتانا و معدنی و کیمیایی زنجان گستران بیشترین کاهش قیمت را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، دارویی ره‌آورد تامین و افرانت هم بیشترین رشد قیمت را شاهد بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی