سرتیپ کیومرث حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش، تهدیدات رئیس جمهوری آمریکا را بلوف عنوان کرد و گفت: آمریکا به زودی پاسخی دندان‌شکن خواهد گرفت.

به گزارش ایران پژواک، سرتیپ کیومرث حیدری، روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در دانشگاه تهران  گفت: آمریکا، چهل است که ایران را تهدید می‌کند و صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری این کشور، دونالد ترامپ بلوفی بیش نیست.

وی با بیان این موضوع که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از قابلیت و توان بسیاری بالایی در مقابله با تهدیدات برخوردار است، تصریح کرد: صحبت های ترامپ، نشانه ترس وی از قدرت ایران و محور مقاومت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: آمریکا و سردمداران آن از جمله ترامپ به خوبی می‌دانند که در آینده نزدیک، پاسخ دندان‌شکنی به خاطر جنایاتشان در شهادت سرداران مقاومت خواهند گرفت.

تهدیدات آمریکا جنگ روانی و نشانه ترس است

سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه نیز در حاشیه مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی گفت: تهدیداتی که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند از روی ترس است و نگران واکنش محور مقاومت به شهادت سردار سلیمانی و یارانشان هستند.

وی تصریح کرد: عملیات روانی آمریکایی‌ها روی ما تاثیری ندارد و ما براساس دستور قرآن و اسلام پاسخ مناسب را به شهادت فرماندهان مقاومت خواهیم داد.

سردار فدوی با اشاره به حضور گسترده مردم از عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، افغانستان و دیگر نقاط جهان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، تاکید کرد: اینها بر اساس یک پروتکل سیاسی بین یک کشور و کشوری دیگر، در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی شرکت نکردند بلکه دلشان آنها را به اینجا کشاند.

فدوی با بیان این موضوع که سردار سلیمانی، دل‌ها مردم منطقه را متوجه حقیقت کرده بود و آنها با هم یکی شده بودند، گفت: وقتی دل‌ها همه یک حقیقت شوند، فرقی نمی‌کند که در لبنان باشی، یا عراق، یا نیجریه، یا سوریه یا ایران.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی