بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۲۵ دی ماه) به عدد ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود ۱۳ درصد رشد داشت.

به گزارش ایران پژواک، در پنج روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس ۴۵ هزار و ۶۳۸ واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه ( ۱۸ دی ماه) با عدد ۳۵۳ هزار و ۸۰۷ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۲۵ دی ماه) به عدد ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۴۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۴۶۹ هزار و ۹۹۷ واحد رسید و افزایش ۵۷ هزار و ۱۰۸ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۱۰۸ هزار و ۱۷۳ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۱۲۲ هزار و ۱۶ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۷۲ هزار و ۲۴۱ واحد به عدد ۸۱ هزار و ۴۶۹ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته‌ای که گذشت ۱۴ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین ارزش فرابورس در مدت ذکر شده چهار هزار و ۳۸۴ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش ۱۰ درصدی همراه شد.

در هفته ای که گذشت خودرو، رادیویی، بانک ها، بیمه و بازنشسته، تامین آب، برق و گاز، مواد دارویی، چند رشته ای صنعتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه سازی، شیمیایی، رایانه، فلزات اساسی، کانی های فلزی، سیمان، کانی های غیرفلزی، قند و شکر به ترتیب با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

طبق آمار ارائه شده در هفته‌ای که گذشت صنعت خودرو، رادیویی و بانک ها با بیشترین میزان رشد مثبت همراه بودند.

 هفته‌ گذشته بانک‌ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، خودرو و قطعات، شیمیایی، سرمایه‌گذاری‌ها، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، سیمان، آهک و گچ، عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم، استخراج کانه های فلزی، فرآورده های نفتی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، محصولات فلزی، دارویی و کانی های غیرفلزی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین فلزات اساسی، شیمیایی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، خودرو و قطعات، بانک ها و موسسات اعتباری، فرآورده‌های نفتی، سیمان، آهک و گچ، سرمایه‌گذاری‌ها، دارویی، واسطه گری‌های مالی و پولی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه سازی املاک و مستغلات، استخراج کانه های فلزی، بیمه و بازنشستگی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی، کانی های غیرفلزی، محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی