خودرو

بازار خودرو هفته را با نوسان قیمت آغاز کرده است به طوری که همزمان با افزایش ده میلیونی قیمت برخی خودروها شاهد کاهش چند میلیونی قیمت برخی دیگر از خودروها هستیم.

به گزارش ایران پژواک، قیمت پراید ۱۱۱ نسبت به هفته گذشته ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۵۸.۵۰۰ رسیده است و قیمت پراید ۱۳۱ نیز ۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان افزایش یافته است و به قیمت ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ فول آپشن نیز ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و به قیمت ۹۴ میلیون تومان رسیده است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ فول آپشن نیز تغییری نکرده است و با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

دنا معمولی نیز ۱ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۲ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۱۷۹ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۰۸ نیز ۱۰ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۹۸ میلیون تومان رسیده است.

خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس ۲ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۶۸ میلیون تومان رسیده است و خودرو چانگان نیز تغییری در قیمتش نداشته است و با قیمت ۲۱۵ میلیون به فروش می رسد.

ساینا ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و خودرو رانا نیز ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومین گران شده و به قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و سمند ای اف ۷ تغییری در قیمتش نداشته است و با قیمت ۱۰۱ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

رنو ساندرو استپ وی نیز ۷ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۲۳۴ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز قیمتش تغییری نکرده و با قیمت ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی