بورس

سهامداران شرکت‌های شهد ایران، بانک صادرات ایران و کاشی الوند امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و کشت و دامداری فکا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۴۷۱واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۵میلیارد و ۸۸۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۹۱۷میلیارد تومان در ۶۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شهد ایران، بانک صادرات ایران و کاشی الوند امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، کارخانجات تولیدی شهید قندی و سیمان فارس نو نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۳۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷۴۲میلیارد تومان در ۳۹۹هزار نوبت، آیفکس ۸۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۵۴۰۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و کشت و دامداری فکا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، لیزینگ ایران و شرق و افرانت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی