بورس

سهامداران شرکت‌های سیمان اصفهان، ایران مرینوس و سیمان فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، داروسازی تولید دارو و توکاریل در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۹۵۴ واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۸ میلیارد و ۸۶۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳ هزار و ۹۰۵ میلیارد تومان در ۸۳۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان اصفهان، ایران مرینوس و سیمان فارس امروز بیشترین کاهش قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، بورس اوراق بهادار تهران و قند مرودشت نیز بیشترین رشد را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۷۷۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱۰۴ میلیارد تومان در ۴۴۷ هزار نوبت، آیفکس ۱۰ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۵۴۱۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه سهامداران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، داروسازی تولید دارو و توکاریل بیشترین کاهش قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا و شیر پگاه آذربایجان شرقی هم بیشترین رشد قیمت را شاهد بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی