قایدی

دادستان بوشهر از صدور حکم قطعی دادگاه «مهدی قائدی» بازیکن تیم استقلال خبر داد.

به گزارش ایران پژواک، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: پرونده «مهدی قائدی» به اتهام بی‌احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل غیر عمد در دادگاه تجدیدنظر بوشهر رسیدگی و حکم آن به قطعیت رسید.

وی بیان کرد: حکم صادره از مرجع بدوی در مورد «مهدی قائدی» دایر بر بی‌احتیاطی در امر رانندگی منجر به قتل و صدمه بدنی غیر عمدی با حذف مجازات تکمیلی در شعبه پنجم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر تأیید و به مرحله قطعیت رسید.

دادستان بوشهر افزود: نامبرده قبلاً از حیث اتهام یادشده در شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری ۲ بوشهر به پرداخت دیه و آرش در حق اولیای دم و شکات پرونده و همچنین از حیث جنبه عمومی جرم به پرداخت مبلغ ۳۶ میلیون ریال جزای نقدی به عنوان جایگزین یک سال حبس تعزیری و مجازات تکمیلی انجام ۲۰۰ ساعت آموزش رایگان فوتبال به نونهالان و نوجوانان محکوم‌شده بود.

در حادثه واژگونی خودروام وی‌ام در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر که ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد نهم بهمن سال ۹۶ رخ داد، یک تن جان باخت.

به دنبال حادثه رانندگی برای قائدی و جان باختن «احمدرضا شاکر» در این سانحه پرونده قضائی برای این حادثه در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر تشکیل‌شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی