بورس

سهامداران شرکت‌های بین‌المللی توسعه ساختمان، رادیاتور ایران و کارتن ایران امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد  ۱۱ هزار و ۹۲۷ واحدی به کار خود پایان داد و سرمایه تعداد ۶ میلیارد و ۹۹۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۷۸۳میلیارد تومان در ۷۲۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بین‌المللی توسعه ساختمان، رادیاتور ایران و کارتن ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکالب یزد، قند اصفهان و سیمان سفید نی‌ریز نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۳۸۶ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۸۱۳ میلیارد تومان در ۳۹۳ هزار نوبت، آیفکس ۱۵۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۵۸۱۵ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مسکن پردیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های دامداری تلیسه نمونه، تولید نیروی برق دماوند و صنایع فولاد آلیاژی یزد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی