• ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
  • کد خبر: 13812
طلا

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۵۲۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۹۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۵ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان معامله شد.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۵ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۱۳ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۳۲ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۵۲۲ هزار  تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۷۳.۲ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۹۶ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۸۶۱ تومان، یورو  ۱۵ هزار و ۱۵۶ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۸ هزار و ۲۸۴ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی