ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا در حمله لفظی به نامزد میلیاردر دموکرات‌ها اعلام کرد: «بلومبرگ» کوچولو بازنده‌ ای است که پول دارد؛ اما نه می‌تواند بحث کند و نه شخصیت دارد.

به گزارش ایران پژواک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز پنجشنبه در پیامی توئیتری نوشت: مایک بلومبرگ کوچولو بازنده ای است که پول دارد، اما نه می‌تواند بحث کند و نه شخصیتی دارد.

رئیس جمهوری آمریکا در این باره ادامه داد: خواهید داد. او (نامزد میلیاردر دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰) مرا یاد نسخه ای کوتاه قامت تر از «جب بوش» (فرماندار پیشین فلوریدا) می‌اندازد؛ با این فرق که «جب بوش» مهارت سیاسی بیشتری داشت و بهتر از مایک کوچولو با جامعه سیاه‌پوستان رفتار کرد.

وی در این باره افزود: او از سندرز متنفر است و هر چه پول دارد خرج آن می‌کند که که جلویش را بگیرد. تیم برنی دیوانه خواهند شد!

این در حالی است که مایکل بلومبرگ از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی چندی پیش به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که حاضر است ثروتش را برای شکست دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری کنونی کشورش خرج کند.

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی آمریکا در این خصوص ادامه داد: اولویت ما خلاص شدن از شر دونالد ترامپ است. من همه پولم را برای خلاص شدن از او خرج می‌کنم. شما می خواهید پول بیشتری خرج کنم یا کمتر؟ یکی از دلایلی که اطمینان دارم می‌توانم ترامپ را شکست دهم این است که نظرات من برای جمهوریخواهان میانه رو قابل قبول است. بقیه نامزدها بیش از حد لیبرال هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی