طلا

سکه امروز با عبور از مرز روانی شش میلیون تومان رکورد تازه‌ای را در بازار از خود به جای گذاشت.

به گزارش ایران پژواک از خبرآنلاین، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با رشد قابل توجه قیمت به شش میلیون و ۴۴ هزار تومان رسید. دیروز هر قطعه سکه در محدوده ۵ میلیون و هشتصد هزار تومان قرار داشت که فعالیت بازار به پایان رسید.

فعالان بازار می‌گویند همچنان تقاضا برای خرید طلا و سکه با افزایش روبرو نشده است. قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز به ۵ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسیده است. هر چند سکه از مرز روانی عبور کرده است اما صرافان نرخ خرید را به رقمی بسیار کمتر ازاین میزان پیشنهاد می‌دهند. قیمت اعلامی صرافان برای خرید سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ تا ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر نیم سکه نیز ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و بهای ربع سکه نیز یک میلیون و ۹۰۳ هزار تومان اعلام شد. سکه گرمی به قیمت ۹۵۸ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار به قیمت ۶۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می شود که در قیاس با روز گذشته رشدی برابر با ۲۸  هزار تومان را نشان می‌دهد. قیمت اونس طلا نیز در بازار با افزایش ۳۰ دلار و ۴۵ سنتی به ۱۶۷۴ دلار و ۱۸ سنت رسیده است.ترس از کرونا مهمترین دلیل افزایش قیمت طلا در بازار اعلام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی