بورس

سهامداران شرکت‌های سیمان شرق، پارس خودرو و ایران ترانسفو امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع بهداشتی ساینا، بانک دی و داروسازی سبحان انکولوژی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹هزار و ۷۸۲واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۶میلیارد و ۳۴۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۴۵۰۰میلیارد تومان در ۷۰۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان شرق، پارس خودرو و ایران ترانسفو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های فنرسازی خاور، پارس سویچ و ریخته‌گری تراکتورسازی ایران بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۸۸۵میلیون ورقه به‌ارزش ۲۷۹۵میلیارد تومان در ۵۱۸هزار نوبت، آیفکس ۱۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۶۶۷۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع بهداشتی ساینا، بانک دی و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، نفت پاسارگاد و آهن و فولاد ارفع بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی