ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل باز هم افزایش قیمت محصولات خود را تکذیب و در یک اقدامی تکراری لیست قیمت را از صفحه پایگاه اطلاع‌رسانی خود حذف کرد.

به گزارش ایران پژواک، ​ایران خودرو دیزل در اطلاعیه نوشت:

"پیرو گزارش منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص افزایش قیمت محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در واکنش به این گزارش‌ها، هرگونه افزایش قیمت در محصولات خود را رد کرده و اعلام کرده است در خصوص هرگونه افزایش قیمت محصولات، مطابق قانون و همواره با تأییدیه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام خواهد کرد.

ایکوپرس_ ایران خودرو دیزل همچنین تاکید کرده که این شرکت متعهد است با افزایش چندبرابری عرضه در هفته‌های آتی و سه ماه اول سال آینده، فشار بازار آزاد و رانت‌جویی دلالان را از بین برده و شرایط بازار را به عنوان شرکت پیشرو در بازار خودروهای تجاری به روال عادی بازگرداند."

این ماجرای تکراری افزایش قیمت و تکذیب محصولات ایران خودرو دیزل ماه گذشته نیز خبرساز شد و باز هم این داستان عجیب ادامه خواهد داشت.

روز شنبه ۱۰ اسفندماه، ایران‌خودرو دیزل با انتشار چند اطلاعیه جداگانه در پایگاه خبری خود، قیمت و شرایط فروش محصولات این شرکت را اطلاع رسانی کرد.

اما با رسانه‌ای شدن این قیمت‌ها توسط پایگاه خبری ایران‌جیب، این بخشنامه‌ها سریعا از وب‌سایت این شرکت حذف شد و سریعا این خبر را تکذیب کرد. 

امروز دوشنبه لیست بخشنامه‌ها از سایت ایران خودرو دیزل حذف شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی