بورس

سهامداران شرکت‌های بیمه دانا، معدنی و صنعتی گل گهر و سرمایه‌گذاری شفادارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های جنرال مکانیک، پاکدیس و مبین وان کیش در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۰ هزار و ۹۰۳ واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۴۴۴۴ میلیارد تومان در ۷۶۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بیمه دانا، معدنی و صنعتی گل گهر و سرمایه‌گذاری شفادارو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های تکنوتار، بورس کالای ایران و نفت پارس بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۹۰۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان در ۴۸۳ هزار نوبت، آیفکس ۱۰۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۶۵۹۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های جنرال مکانیک، پاکدیس و مبین وان کیش بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های کی بی سی، فرابورس ایران و معدنی کیمیای زنجان گستران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی