مهدی قائدی

روز گذشته اخباری مبنی بر تمایل مهدی قایدی به حضور در پرسپولیس مطرح شد که به نظر می‌رسد چندان صحیح نبوده و او از همان ابتدا علاقه‌مند به بازی در استقلال بوده است.

به گزارش ایران پژواک، حرف‌های دیروز محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره علاقه مهدی قایدی به حضور در پرسپولیس باعث شد شایعات زیادی درباره علاقه رنگی ستاره این روزهای استقلال به وجود بیاید. پس از حرف‌های کنعانی‌زادگان، حسین قدوسی از صمد ابراهیمی که پیش از حضور این بازیکن در استقلال با او در ارتباط بود، خواست که درباره این موضوع روشنگری کند.

صمد ابراهیمی که زمانی وکیل مهدی طارمی هم بود درباره این موضوع می‌گوید: قایدی خیلی تمایلی به حضور در پرسپولیس نداشت و پرسپولیس هم به خاطر مبلغ بالای رضایتنامه تلاش چندانی برای جذب او انجام نداد. من به مهدی گفتم بهتر است حضور در لیگ برتر را از یک تیم دیگر مانند پارس جنوبی، آغاز کنی ولی او گفت من استقلالی هستم و دوست دارم در استقلال بازی کنم. حتی پس از امضای قرارداد با این استقلال عموی او با من تماس گرفت که قرارداد را لغو کنیم تا مهدی به پرسپولیس برود ولی من به او گفتم از نظر قانونی این امکان وجود ندارد و تمایل خود قایدی هم به حضور در استقلال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی