غلامرضا عباس پاشا

تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از موافقت با دورکاری و مرخصی کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان تهران در ایام نوروز که دارای بیماری زمینه ای هستند خبر داد.

به گزارش ایران پژواک، غلامرضا عباس پاشا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا و استفاده از ظرفیت‌های دورکاری کارکنان ادارات استان تهران اظهار داشت: امیدواریم که با همراهی مردم و پیگیری راهبرد «در خانه می‌مانیم» بتوانیم با شیوع این بیماری مقابله کنیم.

عباس پاشا در ادامه از موافقت دورکاری و مرخصی کارکنان مخصوصاً کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای در دستگاه‌های اجرایی استان تهران خبر داد و افزود: این افراد می‌توانند با استفاده از این ظرفیت از ۵ تا ۱۵ فروردین به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه افراد دارای بیماری زمینه‌ای شامل بیماران قلبی و عروقی، ریوی، سرطانی، دارای فشار خون بالا، خانم‌های باردار، جانبازان شیمیایی و افراد بالای ۵۰ سال سن می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند گفت: با توجه به تصمیمات شورای فرماندهی ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران مدیران ضمن موافقت مرخصی کارکنان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای با حفظ کیفیت خدمت اداری تا ۱۵ فروردین ۹۹ برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی