• ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
  • کد خبر: 14501
هامر

سال گذشته و پیش از نمایشگاه خودرو دیترویت در سال ۲۰۱۹، کادیلاک اولین خودرو برقی خود را معرفی کرد.

به گزارش ایران پژواک، در آن زمان کادیلاک اعلام کرد این اولین خودرو برقی از نسل جدید جنرال موتورز خواهد بود. جنرال موتورز به تازگی برخی اطلاعات جدید را در مورد این خودرو برقی نسل جدید خود منتشر می‌کند که در ابعاد Cadillac Escalade بوده و از پلتفرمی مشابه هامر برقی استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از خودرو کادیلاک در دسترس نیست اما کمپانی جنرال موتورز برخی اطلاعات مربوط به هامر برقی را آشکار کرد.

بخش مهمی از این پلتفرم جدید، باتری‌های جدید  جنرال موتورز به نام Ultium است که می‌تواند باتری آن با توجه به خواسته و طرح سازنده به صورت عمودی یا افقی نصب شود و ذخیره باتری را برای هر مدل بهینه کند. به گفته جنرال موتورز، این خودروها باتری‌های ۸۰۰ ولتی با قابلیت شارژ سریع ۳۵۰ کیلو واتی خواهند داشت که می‌توانند مسافت ۶۴۴ کیلومتر را طی کنند.

هنگامی که جنرال موتورز اطلاعات مربوط به خودرو برقی را نشر داد، گفته شد که این خودرو می‌تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در مدت ۳ ثانیه طی کند و قدرتی برابر ۱۰۰۰ اسب بخار خواهد داشت. همچنین موتور آن از سیستم انتقال قدرت بر محور جلو، عقب و چهار چرخ نیز استفاده خواهد کرد.  

به گفته جنرال موتورز، این خودرو جدید هامر در کارخانه دیترویت خود ساخته خواهد شد و شایعاتی مبنی بر تولید یک نسخه برقی از Cadillac Escalade وجود داشت. به همین دلیل احتمال تولید Escalade یا خودرو دیگری با پلتفرم مشترک هامر، دور از ذهن نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی