پارک پردیسان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت:متأسفانه جمعیت پیاده و خودرویی حاضر در بوستان طبیعت "پردیسان" با افزایش ده برابری در بازه زمانی فروردین ماه سال جاری با مدت مشابه آن در سال گذشته مواجه است.

به گزارش ایران پژواک، سرهنگ جمشید محبت‌خانی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد حضور قابل توجه و غیرمنطقی خانواده‌ها و شهروندان در بوستان طبیعت "پردیسان" هستیم، اظهار کرد: این حضور، سلامت عمومی جامعه را با خطر آلودگی به کرونا ویروس تهدید می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با مقایسه آمار جمعیت انسانی حاضر در این پارک در بازه زمانی فروردین ماه سال جاری با مدت مشابه آن در سال گذشته، گفت: متأسفانه جمعیت پیاده و خودرویی حاضر در بوستان طبیعت "پردیسان" با افزایش ده برابری مواجه است.

وی افزود: کثرت جمعیت و نزدیک بودن شهروندان در بوستانها و پارکها که به بهانه ورزش، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، اوقات فراغت و کمک به ارتقاء سلامت جسم و روح خود در این اماکن تردد می‌کنند، سلامتی آنها را در معرض تهدید قرار داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم با هماهنگی به عمل آمده مقرر است از صبح امروز پارکینگهای بوستان طبیعت "پردیسان" مسدود و بوفه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات می‌کردند، تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

محبت‌خانی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس، محیط بانها و سایر نیروهای مسلح با به خطر انداختن سلامت خود شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا سلامت عمومی جامعه حفظ و سطح آلودگی کاهش یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با پلیس، توصیه‌های بهداشتی و پزشکی را که از منابع رسمی و رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود، جدی گرفته و با ملزم دانستن خود به رعایت آن توصیه‌ها و تدابیر اعلامی، سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازند و از حضور در پارک ها و بوستانها بنا به هر دلیل جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی