• ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
  • کد خبر: 14708
کرونا

آمار مبتلایان به کرونا در برخی کشورهای اروپایی روند نزولی پیدا کرده و این روند نزولی در ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و آلمان تائید شده است.

به گزارش ایران پژواک به نقل از رویترز، آمار مبتلایان به کرونا در برخی کشورهای اروپایی روند نزولی پیدا کرده است.

در همین ارتباط، برای نخستین بار مقام‌های ایتالیایی از کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داده‌اند.

همچنین سرعت ابتلاء به کرونا در اسپانیا و آمار جان باختگان نیز روند کاهشی را نشان می‌دهد.

در فرانسه نیز روز شنبه اعلام شد که ۴۴۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا جان باخته اند که در مقایسه با رقم روز قبل از آن (۵۸۸ نفر) کاهش نشان می‌دهد.

یک مقام ارشد وزارت بهداشت فرانسه گفت با این تعداد از زمان آغاز همه گیری در این کشور شمار کلی جان باختگان بیماری کووید -۱۹ به ۷ هزار و ۵۶۰ نفر رسیده است.

علاوه بر این، آلمان روز یکشنبه برای سومین روز متوالی از کاهش شمار جدید مبتلایان به ویروس کرونای جدید خبر داد و مؤسسه «رابرت کخ»، مرجع اعلام روزانه آمار کرونا در آلمان اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۳۶ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. این آمار کاهش ۱۴۶ نفری را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

بسیاری از کشورهای اروپایی همزمان با روند شیوع کرونا مقررات سخت گیرانه‌ای را در ارتباط با رفت و آمدهای اجتماعی وضع کردند و بسیاری از شهرهای اروپایی همچنان در وضعیت قرنطینه به سر می‌برند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی