نوبخت

نوبخت شرایط دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی را برای یارانه‌بگیران اعلام کرد.

به گزارش ایران پژواک، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد: ۴ میلیون نفر می توانند بین یک تا دو میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند و بازپرداخت این تسهیلات از محل یارانه های پرداختی است. 

 وی در خصوص پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به تمامی یارانه بگیران نیز گفت: در حال حاضر ۲۳ میلیون خانوار دریافت کننده یارانه در کشور وجود دارد و آقای رییس جمهور اعلام کرده است که تمامی این افراد می توانند درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی را ارائه دهند. 

نوبخت در توضیح شرایط ثبت نام گفت: سرپرست خانوار می تواند از شارژ یک میلیون تومانی استفاده کند، البته هیچ نیازی به مراجعه به بانک نیست و تنها سرپرست خانوار در سایت هدفمندی یارانه ها می تواند موافقت خود را با دریافت این مبلغ اعلام کند. 

 به گفته وی یارانه پرداختی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به افراد ضمانت تسهیلات اعطایی برای بانک ها خواهد بود . به گفته وی کارمزد این تسهیلات نیز ۱۲ درصد خواهد بود. این اعتبار شارژ شده برای خرید کالا و خدمات قابل استفاده خواهد بود.اقساط این تسهیلات از محل یارانه پرداختی به افراد پس از دوره تنفس اعلامی کسر خواهد شد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی