• ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
  • کد خبر: 14798
خودرو

در حالی که بازار خودرو در شرایطی استثنایی قرار دارد و خرید و فروش خودرو به پایین ترین حد ممکن رسیده است، تعداد اگهی های فروش خودرو در فضای مجازی با افزایش روبرو شده است

به گزارش ایران پژواک، در حالی که قیمت‌های اعلامی در آگهی‌های فضای مجازی با رشدی آشکار  و عجیب روبرو بوده است اما بررسی ها نشان می دهد قیمت انواع پژو تغییر چندانی را تجربه نکرده است.

بر این اساس قیمت پژو ۴۰۵ صفر کیلومتر بین ۹۵ تا ۹۷ میلیون تومان در فایل های اعلامی ذکر شده است. این قیمت تفاوت چندانی با بهای این خودرو در روزهای پایانی اسفند ماه ندارد.

بر این اساس قیمت پژو پارس نیز در شرایط کنونی ۱۱۵ میلیون تومان گزارش شد. این قیمت نیز تفاوتی با بهای فروش این خودرو در روزهای پایانی اسفند ندارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ساده نیز در اغلب آگهی ها ۹۶ میلیون تومان گزارش شد در حالی که پیش از فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ این خودو در محدوده قیمتی ۹۴ میلیون تومان نیز فروشنده داشت. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده نیز امروز از سوی برخی نمایشگاه داران آگهی دهنده برابر با ۱۱۷ میلیون تومان گزارش شد در حالی که این خودرو افزایش محسوس قیمتی را در بازار نسبت به ماه پایانی سال گذشته شاهد است.

در اسفند ماه خودروی ۲۰۶ تیپ ۵ ساده به نرخ ۱۱۴ میلیون تومان فروخته می‌شد.

بر اساس این گزارش قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار ساده نیز ۱۱۵ میلیون تومان از سوی آگهی دهندگان اعلام شد.

بازار خودرو به دلیل شیوع کرونا با توقف تقریبی خرید و فروش خودرو روبروست اما از میانه هفته اخیر تعداد اگهی ها در فضای مجازی برای فروش خودرو با افزایش روبرو شده است. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی