محمدباقر نوبخت

محمدباقر نوبخت بر استمرار اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان در سال ۹۹ تاکید کرد.

به گزارش ایران پژواک، جلسه مشترک نمایندگان اکثر تشکل‌های فرهنگیان و مسئولین وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور عصر پنجشنبه در سازمان برنامه و بودجه کشور به ریاست محمدباقر نوبخت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مسئولان وزارت آموزش و پرورش گزارشی از نحوه اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آن وزارت‌خانه را ارائه کردند.

سپس نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان با اشاره به نحوه و آثار اجرای همزمان نظام رتبه بندی و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید کردند که این موضوع موجب شده است تا رتبه‌های مختلف اعم از پایه، ارشد، خبره و عالی همه در یک سطح قرار گیرند و عملا اهداف نظام رتبه بندی مخدوش و باعث نارضایتی بخشی از فرهنگیان شده است.

پس از ارائه نقطه نظرات نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان، دکتر نوبخت با تایید وارد بودن نقدهای فرهنگیان بر نحوه اجرای همزمان رتبه بندی و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار داشت: هرچند دولت به منظور تکریم فرهنگیان مبالغ و اعتبارات قابل توجهی را برای اجرای نظام رتبه بندی و همچنین افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اختصاص داد لیکن به دلیل عدم تحقق اهداف نظام رتبه بندی که خاص و ویژه فرهنگیان است باید این نظام همچنان از ابتدای سال ۹۹ استمرار یابد که این جمع بندی مورد تایید سایر اعضا قرار گرفت.

از این رو مقرر شد تا چگونگی سازوکار استمرار نظام رتبه بندی در جلسه ای که روز جمعه ۲۹ فروردین با حضور نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان و مسوولان نظام آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می شود کارشناسی و تدوین و نتیجه آن در جلسه روز شنبه ۳۰ فروردین ۹۹ با حضور دکتر نوبخت نهایی و با فوریت اجرایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی