• ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
  • کد خبر: 15077
دیاباته

به خاطر اقدام و اشتباه ناشیانه استقلال، هوای رابطه باشگاه با میلیچ و شیخ بدجور ابری است. به ویژه دیاباته که به سیم آخر زده و از دیروز جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهد.

به گزارش ایران پژواک، شیخ دیاباته بازیکن حساسی است؛ به ویژه روی قول‌هایی که باشگاه می‌دهد. از هر یک از مسئولان باشگاه در این باره سؤال کنید، برای‌تان به طور کامل در این باره توضیح می‌دهد. شیخ دیاباته تلاشش را می‌کند و انصافاً هم در زمین عالی است، به همین خاطر توقع دارد باشگاه هم جواب این تلاش‌ها را با حرف‌های صادقانه بدهد. از ما نشنیده بگیرید ولی دیاباته به خاطر مسائل اخیر اینقدر شاکی است که از دیروز جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهد.

دیروز یکی از بازیکنان استقلال به خبرنگار ما گفت این مسئله را شنیده است. ماجرا از این قرار است که چند روز قبل احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال یک رسید بانکی از طرفداری دریافت می‌کند که پول به حساب دیاباته ریخته. باشگاه هم این سند را برای شیخ می‌فرستد که بخشی از پولش را پرداخت کرده‌اند. شیخ برای استعلام نزد بانکش می‌رود و آنجا متوجه می‌شود این رسید بانکی قلابی و جعل شده است! همانجا قاطی می‌کند و به استقلالی‌ها پیام می‌دهد: «سند جعلی فرستادید، این یعنی کلاهبرداری!» مهاجم آبی‌ها اینقدر شاکی بود که چنین اقدامی را بدین‌گونه توصیف کرد: «به شعور من توهین کردید.»

جالب اینجاست که سال گذشته همان هوادار که امروز با دیاباته، میلیچ و استقلال همین کار را کرد، با افتخاری، استقلال و جپاروف هم همین کار را انجام داده بود. همان‌طور که هفته گذشته در خبرورزشی افشا کردیم، این طرفدار استقلال که ایمان ابراهیمی نام دارد، سندی بانکی مبنی بر پرداخت ۱۳۵ هزار دلار به جپاروف جعل کرد و برای استقلال فرستاد تا آبی‌ها از او تشکر کنند. منتها در آن زمان توفیقی معاون استقلال که به امور بانکی وارد است، متوجه ابهاماتی در سند ارسالی می‌شود و از جپاروف می‌خواهد از بانک خود استعلام کند. سرور هم بعد از استعلام می‌گوید سند جعلی است و حتی شاکی می‌شود که توفیقی به او می‌گوید این کار را یک هوادار کرده و می‌خواستند مطمئن شوند واقعی است یا نه؟ این هوادار که ادعای استقلالی بودن دارد، دوباره همین کار را در هفته گذشته با استقلال انجام می‌دهد و این بار سعادتمند گول او را می‌خورد! این‌طور که از داخل باشگاه باخبر شدیم، یکی از مشاوران نزدیک سعادتمند عامل ارتباط او با آن هوادار بوده است. حتی ایمان ابراهیمی اخیراً پستی در صفحه خود منتشر کرد که باشگاه به کسی رو نیندازد و خود او پول بازیکنان خارجی را می‌دهد که این مشاور نزدیک سعادتمند زیر پست او نوشته بود: «با آقای سعادتمند صحبت کردم و ایشان موافقت کردند.» فعلاً به خاطر این اقدام و اشتباه ناشیانه استقلال، هوای رابطه آن‌ها با میلیچ و شیخ بدجور ابری است. دیاباته که به سیم آخر زده و از دیروز جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی