• ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
  • کد خبر: 15103
طلا

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۳۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۸۸۰ تومان است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۳۰ تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار  تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۳۳ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۴۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۱۳ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۸۸۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۳۹۰ تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل تغییر نداده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی