• ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
  • کد خبر: 15244
خودرو

بر اساس معاملات انجام شده امروز قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش قیمت مواجه شده است.

به گزارش ایران پژواک، از ابتدای سال جدید تاکنون امروز اولین باری است که قیمت ها در بازار خودرو کاهش پیدا کرده اند به گونه ای که قیمت سمند ال ایکس با کاهش ۱ میلیون تومانی به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز با کاهش ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۰۶ میلیون تومان رسیده است و خودروهای دیگر این گروه نیز کاهش قیمت را تجربه کرده اند به گونه ای که قیمت خودرو پژو پارس با کاهش ۱ میلیون تومانی به ۱۳۷ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول نیز با کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۱۸ میلیون تومان رسیده است.

تیبا ۲ یکی دیگر از خودروهایی است که کاهش قیمت داشته است به گونه ای که قیمت این خودرو با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۸۷ میلیون تومان رسیده است و در این میان خودرو رانا ال ایکس کاهش قیمت ۳ میلیون تومانی را تجربه کرده است و به قیمت ۱۰۵ میلیون تومان رسیده است.

در این میان خودرو دنا تیپ ۱ بیشترین کاهش قیمت را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است و قیمت این خودرو با کاهش ۱۹ میلیون تومانی به ۱۶۶ میلیون تومان رسیده است و رنو تندر پلاس اتوماتیک نیز با کاهش قیمت ۵ میلیون تومانی به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است.

در میان این کاهش قیمت ها دو خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ترتیب ۱ و ۷ میلیون تومان افزایش قیمت داشته اند و به قیمت ۱۴۹ میلیون تومان رسیده اند.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی