• ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
  • کد خبر: 15415
ایران خودرو

رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه از سوی مردم و مسوولان قابل تحمل نخواهد بود که با جهش های غیرمنطقی و کاذب در بازار خودرو، خودروهای تولیدی کشوربا قیمتی گزاف به دست مردم برسد.

به گزارش ایران پژواک، در روزهایی که بازار خودرو به شدت متلاطم بود و قیمت خودرو نوسانات عجیبی را تجربه می کرد، با تصمیم رئیس جمهور وزیر صمت برکنار شد و  حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد. رئیس جمهور هم در حکمی که برای سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر کرد هم در گفتگوی امروزش با او نکات مهمی را درباره ساماندهی بازارها خصوصا بازار خودرو مورد تاکید کرد داد.

رئیس جمهور امروز در گفت وگو با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، به انتقاد از وضعیت بازار خودرو پرداخت و گفت:طبق یک برنامه ریزی روشن و شفاف که هم برای تولید کنندگان خودرو و هم برای مردم کاملا آشکار و مشخص باشد، باید با حذف فضای دلالی و واسطه گری، خودرو با قیمت منطقی از تولید کننده به دست مصرف کننده برسد.

روحانی تاکید کرد: این مسیر باید به گونه ای طراحی شود که به حذف نقش آفرینی کاذب واسطه ها و دلالان در تعیین قیمت خودرو و ارجحیت یافتن منفعت مردم و تولیدکنندگان خودرو منجر شود و قطعا تحقق این موضوع عمل به مصوبه ستاد اقتصادی دولت خواهد بود.

وی گفت: به هیچ وجه از سوی مردم و مسوولان قابل تحمل نخواهد بود که با جهش های غیرمنطقی و کاذب در بازار خودرو، خودروهای تولیدی کشوربا قیمتی گزاف به دست مردم برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی