ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد، چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر شکست بخورد، به طور مسالمت‌آمیز کاخ سفید را ترک خواهد گفت.

به گزارش ایران پژواک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه روز جمعه با فاکس نیوز اظهار کرد: مطمئنا اگر که من در انتخابات پیروز نشوم، پس پیروز انتخابات نیستم. او متعهد شد به اینکه اگر در انتخابات شکست بخورد به سراغ انجام "کارهای دیگر" می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ترامپ تاکنون صحبتی از اینکه در صورت شکست از رقیب دموکراتش، جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر با نتایج انتخابات مخالفت خواهد کرد، مطرح نکرده است. اظهارات اخیر او در مصاحبه با فاکس نیوز اولین نظرات او در خصوص این موضوع هستند که به صورت علنی مطرح شده‌اند.

ترامپ با این حال تصریح کرد، اگر در انتخابات شکست بخورد این یک "اتفاق بسیار بد" برای کشورش است.

اظهارات ترامپ بعد از آن مطرح شدند که جو بایدن و دموکرات‌های دیگر به این اشاره کردند که با توجه به تعریف و تمجیدهای دولت ترامپ از دیکتاتورهای جهان، او در زمان انتخابات ممکن است برای در قدرت ماندن نتایج انتخابات را رد کند.

بایدن در مصاحبه‌ای طی روزهای اخیر گفت، ترامپ تلاش خواهد کرد تا با مانع ایجاد کردن برای رای‌گیری، همچون حملات روزهای اخیرش به طرح رای‌گیری پستی، در این انتخابات با روش‌های غیر قانونی برنده شود و او حتی به دورنمای اینکه ترامپ نخواهد از قدرت کنار برود هم فکر کرده است.

کاخ سفید با حمله به بایدن، او را به گسترش تئوری توطئه در خصوص اینکه ترامپ انتخابات را به روش‌های غیر قانونی برنده خواهد شد،‌ متهم کرد.

کایلی مک‌انانی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: فکر می‌کنم این قضیه مضحکی باشد. این رئیس جمهوری چشم انتظار انتخابات ماه نوامبر است. این رئیس جمهوری به سختی در حال کار کردن برای مردم آمریکا بوده و می‌گذارد که دموکرات‌ها آن بیرون عر ض اندام کرده و این تئوری‌های توطئه را مطرح کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی