• ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر: 15916
طلا

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۷۴۷ هزار تومان، قیمت دلار ۱۸ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۷۱۰ هزار تومان است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۷۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت دلار ۱۸ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۷۱۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۷۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۹۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۲۲ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۸ هزار و ۴۵۰ تومان و یورو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۱۳۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی