بازنشسته

رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه ما به التفاوت افزایش حقوق خردادماه مستمری بگیران هفته آینده واریز می‌شود، گفت: افزایش قابل توجه کمک هزینه های بازنشستگان نیز به زودی اعمال می شود.

به گزارش ایران پژواک به نقل از شبکه خبر، بنفشه محمودیان با بیان اینکه سالانه بعد از اینکه شورای عالی کار در مورد حداقل دستمزد و میزان افزایش سایر سطوح دستمزد تصمیم گیری کرد، موضوع افزایش مستمری تامین اجتماعی مطرح می‌شود.

او افزود: پیشنهاد این افزایش نیز بر اساس شاخص‌های موثر در این افزایش، تدوین و به هیئت دولت برای تصویب ارجاع و پس از این مرحله، ابلاغ و بعد اجرا می‌شود.

محمودیان با بیان اینکه در سال جاری آخرین تصمیم درباره افزایش حداقل دستمزدها به میزان ۲۶ درصد و سایر سطوح ۱۵ درصد بوده است، گفت: این میزان به اضافه ۱۶۴ هزار تومان برای سایر سطوح اعمال شده است.

او تاکید کرد: افزایش مستمری‌های تامین اجتماعی نیز بر اساس همین تصمیم اجرایی خواهد شد.

محمودیان با اعلام اینکه ما به التفاوت افزایش حقوق خرداد ماه مستمری بگیران هفته آینده واریز می‌شود، درباره شیوه پرداخت و محاسبه آن گفت: امسال علاوه بر این پرداخت ها با موضوع متناسب سازی مستمری بازنشستگان نیز مواجه بودیم که این از مطالبات گذشته این قشر بوده است.

رئیس گروه محاسباتی بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: خوشبختانه با عزم جدی مدیرعامل و بدنه سازمان تامین اجتماعی مذاکرات متعددی در این باره ترتیب داده شد و از اسفندماه برای تامین منابع ان تفاهماتی صورت پذیرفت که امیدواریم ظرف دوماه آینده محقق شود و البته رقم این متناسب سازی هم قابل توجه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    مستمربگیران تامین اجتماعی، چرا‌ اینقدر‌ بدبخت‌ کردید‌ مگر‌ تامین‌اجتماعی‌‌ حامی‌ کارگر‌بازنشسته‌ نیست؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی