• ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
  • کد خبر: 16020
استوکس

مهاجم ایرلندی پرحاشیه پرسپولیس با وجود غیبت طولانی مدت خود و عدم بازگشت به ایران خواهان دریافت باقیمانده قراردادش شد.

به گزارش ایران پژواک، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی اقدام به جذب آنتونی استوکس برای نیم فصل با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار کرد. قراردادی گرانقیمت که سرخپوشان را موظف کرد مبلغ ۱۵۰ هزار دلار در همان زمان امضای قرارداد به مهاجم ایرلندی خود بدهد.

استوکس نیز پس از تنها ۶۵ دقیقه بازی کردن با پیراهن پرسپولیس، به بی انضباطی های همیشگی خود پرداخت. او پس از بازی پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مرخصی دو روزه ای از یحیی گل محمدی گرفت تا در دبی امارات مانده و استراحت کند. با این حال استوکس حاضر به بازگشت نشد تا پس از گذشت ۵ ماه همچنان از حضور در تمرینات پرسپولیس سر باز بزند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز قید این بازیکن را زد و او را از لیست بازیکنان خود در ادامه رقابت های فصل جاری کنار گذاشت. باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد با استوکس را فسخ کرد و در نامه ای به او این موضوع را اعلام کرد.

آنتونی استوکس نیز دو بار پاسخ نامه های پرسپولیس را داده که در نوع خود جالب توجه است. وکیل مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس در نامه اول خود خواهان دریافت مطالبات باقیمانده استوکس از باشگاه شده است. او در نامه ای دیگر نیز غیبت استوکس را به دلیل نبود پرواز از اروپا به ایران بخاطر بیماری کرونا عنوان کرده است. این در حالی است که باشگاه حاضر به تهیه بلیت این مهاجم از طریق کشور قطر نیز بوده است اما استوکس آن را قبول نکرد.

مهدی خواجه وند پاسخ استوکس به نامه های باشگاه پرسپولیس را تایید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی