وزارت خزانه داری آمریکا

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌ علیه چند شرکت مرتبط با ایران خبر داد.

به گزارش ایران پژواک، وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه چند شرکت مرتبط با ایران خبر داد.

وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا در این ارتباط اعلام کرده که تحریم‌های جدید علیه هشت شرکت مرتبط با صنایع فولاد و دیگر فلزات ایران اعمال شده است.

همچنین پنج شرکت وابسته به صنایع فولاد مبارکه در فهرست تحریم‌های جدید وزارت خزانه داری امریکا قرار گرفته‌اند.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا اسامی برخی شرکت‌های تحریم شده شامل یک شرکت مستقر در دوبی، «شرکت تأمین خدمات صنعتی و مهندسی مستقر در هنگ کنگ»، «شرکت سنگ آهن مرکزی ایران مستقر در یزد»، «شرکت فولاد متیل مستقر در تهران»، «شرکت جهان فولاد سیرجان مستقر در تهران»، «شرکت تجاری تارا استیل مستقر در آلمان»، «شرکت تجاری توکا متال مستقر در دوبی» و چند شرکت دیگر وابسته به صنایع فولاد عنوان شده است.

تحریم‌های اعلامی از سوی وزارت خزانه داری آمریکا در بخش صنایع فولاد، همچنین برخی اشخاص و افراد ایرانی و غیرایرانی مرتبط با صنایع فولاد ایران را هدف قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا نام برخی افراد تحت تحریم را شامل اشخاصی از جمله «محمدرضا علی اکبری»، «شمس الله اسدی»، «محمود اختری»، «مرتضی قاسمی»، «حسین ظفرانیس اشتیاق با ملیت هندی»، «علی قصیر با ملیت لبنانی» و برخی شرکت‌های ایرانی و غیرایرانی اعلام کرده است.

به نظر می‌رسد اعلام این تحریم‌ها در چارچوب سیاست فشارحداکثری دولت ترامپ علیه ایران صورت گرفته است. سیاستی که به گفته بسیاری از کارشناسان برای آمریکا نتیجه‌ای در بر نداشته و نتوانسته اهداف مورد نظر کاخ سفید را برآورده کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی