سیدجواد حسینی‌کیا

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر شخصی سرمایه‌ای داشته باشد جرات نمی‌کند به دلیل نوسانات بازار و ارزو التهابات موجود، در حوزه‌ی صنعت سرمایه گذاری کند؛ چراکه این دیدگاه را دارد که هرآنچه دارم نیز از دست می‌دهم.

به گزارش ایران پژواک، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد وزارت صمت در حمایت از تولید داخل و عمل به وظایف قانونی‌اش در مبارزه با قاچاق کالا، گفت: در این حوزه حمایت عملی معیار است؛ با سخنرانی و کاغذ نویسی حمایت انجام نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر بگوییم حمایت می‌کنیم و هر روز شاهد ورشکستگی و بسته شدن برخی کسب‌وکارها و تملک آنها توسط بانک‌ها باشیم، حمایتی صوت نگرفته است.

نماینده مردم سنقر در مجلس، اظهار کرد: بخشی از حمایت‌ها در کلان دولت، حمایت‌های لفظی است و نه عملی که این اشکال اساسی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: اگرچه وزارت صمت تلاش خود را تا حدودی انجام داده اما این میزان حمایت از تولید داخل به هیچ عنوان کافی نبوده است. متاسفانه میزان صادرات به نسبت واردات در کشور متناسب نیست.

وی، خاطرنشان کرد: حوزه صنعت بخش بزرگی در کشور است که متاسفانه در حوزه‌های مختلف این صنعت همچون خودرو، لوازم خانگی و بسیاری دیگر جا مانده‌ایم و اگر شخصی سرمایه‌ای داشته باشد جرات نمی‌کند به دلیل نوسانات بازار و ارزو التهابات موجود، در حوزه‌ی صنعت سرمایه گذاری کند؛ چراکه این دیدگاه را دارد که هرآنچه دارم نیز از دست می‌دهم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تاکید کرد: دولت به معنای واقعی کلمه نتوانسته است به شیوه صحیح و مطلوب از صنعت حمایت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی