• ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
  • کد خبر: 16335
استقلال

دستان بسته فرهاد مجیدی در چینش ترکیب تیمش مقابل تراکتور کار سختی برای وی رقم زده است.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی باید با دست‌های بسته به مصاف تراکتور برود استقلال بازیکنان زیادی را به خاطر کرونا از دست داده، اما بر اساس قوانین غیرحرفه‌ای که برای لیگِ بعد از کرونا نوشته شده، به نظر می‌رسد تعداد بازیکنان کرونا گرفته استقلال برای لغو بازی‌های این تیم کافی نیست؛ لذا استقلال ناچار است با نفرات جایگزین و بدون بازیکنان اصلی و آماده به مصاف تراکتور تبریز برود. به نظر میرسد مجیدی و تیمش از گرفتن سهمیه باز بمانند!

در هر حال استقلال مقابل تراکتور یکی از رقبای جدی خود قرار می‌گیرد مجیدی دروازه‌بان خودش حسین حسینی را در اختیار دارد، اما در خط دفاعی فقط سه گزینه پیش روی اوست، عارف غلامی، سینا خادم پور و قادری جوان. مجیدی در خط خط هافبک در غیاب میلیچ و کاپیتان ور یا غفوری باید از زکی‌پور و علی دشتی در جناحین استفاده کند و طبیعتاً مرکز میدان به علی کریمی و روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی که تازه از بنده مصدومیت رها شده، سپرده خواهد شد. اما در خط حمله استقلال ناچار است شیخ دیاباته ناآماده را به کار بگیرد و او را در کنار بلبلی را بگذارد. بقیه نفرات استقلال یا رباط پاره کردند یا مثل قائدی درگیر کرونا بوده اند؛ بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سینا خادم‌پور، قادری، علی دشتی، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد بلبلی، شیخ دیاباته

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی