سرژیک تیموریان

تصادف شدید سرژیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال و تیم امید تلخ‌ترین خبری بود که فوتبال ایران عصر روز شنبه شنید.

به گزارش ایران پژواک، سرژیک تیموریان، هافبک قلدر و جنگنده‌ای که اگر قدر خود را می‌دانست، بدون شک آینده به مراتب درخشان‌تری انتظارش را می‌کشید ولی متأسفانه پاره‌ای اتفاقات موجب شد تا استعدادهایش آن‌طور که باید، بروز داده نشود. حالا این بازیکن به واسطه تصادف در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و جامعه فوتبال نگران سلامتی اوست؛ دغدغه‌ای که امیدواریم با ترخیص تیموریان از بیمارستان مرتفع شود.

نگرانی شدید ملکیان و چینی
فرد ملکیان مهاجم دهه ۷۰ استقلال رابطه بسیار گرمی با سرژیک داشته و حتی با او رفت‌وآمد خانوادگی نیز دارد. این دو نفر در آرارات و تیم امید همبازی بودند و اتفاقاً در تابستان سال ۷۶ به اتفاق یکدیگر استقلالی شدند. فرد از شنبه شب بسیار ناراحت است و اصلاً آرامش ندارد. ملکیان مرتب با آندرانیک تیموریان و سایر اعضای خانواده سرژیک در تماس است تا بتواند خبر جدید و امیدوارکننده‌ای بگیرد. علاوه بر او، علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال که اتفاقاً او هم در تیم امید و همین استقلال با سرژیک همبازی بوده، این روزها با نگرانی فراوان اوضاع را دنبال می‌کند.

تماس سهراب
سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق استقلال که یکی از هم‌دوره‌های سرژیک بوده و در بهار سال ۷۸ همراه با او عنوان نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را نیز به دست آورد، به محض اطلاع از تصادف تیموریان، به طور جدی مسئله را پیگیری می‌کند و مرتب با فرد ملکیان در تماس است. همچنین تعدادی از بازیکنان اسبق فوتبال ایران که هم‌اکنون خارج از کشور زندگی می‌کنند نیز با نگرانی پیگیر وضعیت هافبک مصدوم استقلال هستند.

مشکل کلیه
متأسفانه به نظر می‌رسد با توجه به شدت تصادف، کلیه‌های سرژیک به صورت جدی دچار مشکل شده و همین مسئله باعث شده دفع سموم از بدنش به‌کندی صورت بگیرد. دیروز کادر پزشکی به دنبال آن بود تا در صورت فراهم شدن شرایط و جواب دادن بدن، او را دیالیز کنند تا حداقل از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد. امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل کلیوی سرژیک رفع شود.

پیگیری جدی خوردبین
محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس که سالیان متمادی به عنوان سرپرست روی نیمکت این تیم قرار می‌گرفت، از شنبه شب به طور جدی پیگیر وضعیت سرژیک تیموریان شده و تأکید داشت اگر کمکی از دست او برای بهبودی این بازیکن بربیاید، به هیچ عنوان مضایقه نخواهد کرد. خوردبین در روزهایی که پیشکسوتان استقلال دچار بیماری می‌شوند، همواره جزو اولین پرسپولیسی‌هایی است که صادقانه پای کار می‌آید و این حرکت او انصافاً قابل تقدیر است.

اشک‌های آندو
آندرانیک تیموریان از عصر شنبه اصلاً حال و روز خوبی ندارد. هافبک اسبق تیم ملی که برادر کوچک‌تر سرژیک است و حضورش در تیم‌های پایه‌ای استقلال به واسطه پیگیری برادر بزرگ‌تر بود، حالا با چشمانی اشکبار به تماس‌های خود جواب می‌دهد و مرتب خواهان آن است اهالی فوتبال برای سرژیک دعا کنند.

شکل تلخ تصادف
از قرار معلوم، نحوه تصادف بسیار تلخ بود و همین مسئله باعث افزایش قابل ملاحظه جراحات وارد شده است. این‌طور که شنیدیم، سرژیک تیموریان سوار موتور بوده که با یک اتومبیل تصادف می‌کند و هنگامی که از روی موتور پرتاب می‌شود، یک ماشین دیگر هم به او می‌زند و آسیب‌دیدگی او را افزایش می‌دهد. اتفاق تلخی که امیدواریم حداقل دیگر برای هیچ‌کس و نیز اهالی ورزش تکرار نشود.

بی‌احتیاطی
جدا از تمام مواردی که برشمردیم، متأسفانه سرژیک در استفاده از وسایل نقلیه کاملاً بی‌احتیاطی می‌کرد و به رغم هشدارهای متعدد دوستانش، مرتب سوار موتورسیکلت می‌شد. حتی بعضی از رفقای مشترک این دو برادر چند مرتبه آندرانیک تیموریان را نیز سوار بر موتور دیده‌اند و بارها به او هشدار داده‌اند چنین کاری را انجام ندهد، چون موتورسواری برای فوتبالیست‌ها و کسانی که می‌خواهند مربی فوتبال شوند، به معنای واقعی کلمه سم است.

ناراحتی مرفاوی و مربیان نساجی
صمد مرفاوی هنگام بازگشت از آبادان به شدت بابت اتفاقی که برای سرژیک تیموریان رخ داد ناراحت بود و تأکید داشت دلش می‌خواهد هرچه سریع‌تر او را سلامت ببیند. علاوه‌بر آقاصمد، تمام اعضای کادر فنی نساجی هم که اغلبشان استقلال و با سرژیک همبازی بوده‌اند، از این اتفاق فوق العاده متأثرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی