• ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۷
  • کد خبر: 16496
سهام عدالت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز مشنولان جامانده سهام عدالت مشخص شدند.

به گزارش ایران پژواک، مهدی طغیانی در تشریح جزئیات جلسه امروز این کمیسیون، گفت: ادامه رسیدگی به طرح ساماندهی سهام عدالت و جاماندگان نهادهای حمایتی در دستورکار جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اقتصادی قرار داشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه جزئیات طرح ساماندهی سهام عدالت و جاماندگان نهادهای حمایتی بررسی و تصویب شد، افزود: با تصمیم کمیسیون اقتصادی این سهام باید به افرادی که در دوره قبل دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند بعلاوه خانواده ایثارگران، شهدا و...که هر کدام سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند، پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه از وضعیت جاماندگان شش دهک نخست، برآورد عددی دقیقی وجود نداشت، ادامه داد: در این جلسه مقرر شد، معاون وزیر کار برآورد عددی آن را به طور کامل به کمیسیون ارائه دهد تا بتوان این موضوع را هم به نتیجه رساند.

طغیانی با بیان اینکه موضوع حمایت دولت از اصناف آسیب دیده به دلیل شیوع کرونا نیز در دستورکار کمیسیون بود، بیان داشت: در ادامه نمایندگان با اعضای اتاق اصناف دیدار کردند و دغدغه‌های آن‌ها در موضوعاتی همچون حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده با مسئولان اتاق اصناف، گفت: عدم حمایت دولت از اصناف با وجود تعهد داده شده، به تعویق افتادن وام‌های بانکی، عدم تعهد بانک‌ها به مسائلی همچون تخفیفات بانکی، مسئله تنظیم بازار و غیره از جمله مسائل و مشکلات مطروحه با مسئولان اتاق اصناف بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی