استراماچونی

وضعیت اقتصادی فوتبال کشور با آنچه در سلیقه مخاطبان این ورزش می‌گنجد از زمین تا آسمان متفاوت است. باشگاه‌های ما در پرداخت هزینه‌های روزمره خود درمانده‌اند و صورتشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند.

به گزارش ایران پژواک، این که هواداران فوتبال چه می‌خواهند، چه سلایقی دارند و کدام مربی را برای تیم دلخواه خود انتخاب می‌کنند فقط یک روی سکه است؛ روی دیگر که متاسفانه بنا به دلایل نامشخص دیده نمی‌شود واقعیت ماجراست.

هشتگ «استراماچونی را برگردانید» که در فضای کاربرد عجیبی پیدا کرده، تطابق چندانی با واقعیت ندارد؛ چرا که این مربی ایتالیایی را اگر می‌شد در استقلال حفظ کرد که آن همه داستان پیش نمی‌آمد و استراماچونی ایران را ترک نمی‌کرد.

البته این ماجرا بسیار کلی تر از خواسته هواداران استقلال است؛ چرا که در فوتبال ما پیش از استراماچونی مشابه همین اتفاقات برای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ رخ داد؛ یعنی زحمات فراوانی کشیده شد تا شر این مربیان از سر فوتبال ایران کنده شود و حتی‌المقدور آنها جوری بروند که پشت سرشان را هم نگاه نکنند!

ما در این فوتبال با دلار ۱۳ هزار تومانی نتوانستیم پول مربیان خارجی را به موقع بدهیم و آنها را برای دریافت حق و حقوشان به کمیته انضباطی فیفا ارجاع دادیم! همین امروز برای این که باشگاه استقلال در شکایت استراماچونی دچار خسارتی بیشتر از حد معقول نشود، با خواهش و منت قرار است ویدیو کنفرانسی با حضور این مربی و مترجمش برگزار کند؛ آن وقت چگونه می‌شود توقع داشت که این مربی با دلار سر به فلک کشیده امروز، فصل آینده روی نیمکت استقلال بنشیند؟

وضعیت اقتصادی فوتبال کشور با آنچه در سلیقه مخاطبان این ورزش می‌گنجد از زمین تا آسمان متفاوت است؛ باشگاه‌های ما در پرداخت هزینه‌های روزمره خود درمانده‌اند و صورتشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند؛ باشگاه‌های ورشکسته و بدهکاری که به زمین و زمان بدهکارند و برای فرار از این وضعیت ناراحت‌کننده حتی راه چاره هم ندارند.

حضور دوباره مربیانی مانند استراماچونی می‌تواند در حد خواب و خیال‌های فضای مجازی و توهماتی از این دست باقی بماند اما حقیقت را نباید نادیده گرفت؛ زندگی بر خلاف آنچه در فضای مجازی می‌بینیم، حقیقی است و باید با واقعیت‌ها مواجه شویم.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    انصاف داشته باشید برانکو بعد چهارفصل رفت اون هم بخاطر پیسنهاد نجومی تیم عربستانی اما استرا یه نیم فصل هم نزاشتن بمونه و فراریش دا ن در حالیکه پول بود و حتی بعد رفتن هم ایقد بد قولی کردن که دیگه حاضر نشد برگرده وزارت اگه نداره تبم داری نکنه تیم بده دست هوادر و بخش خصوصی مگه مجبوره‌ با این حرفها نخواید هوادرا استقلال گول بزنید روزنامه های سرخ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی