• ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
  • کد خبر: 16611
طلا

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۷۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. قیمت سکه طرح جدید نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۷۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۴۲۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۵۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۵۷.۷ دلار معامله می‌شود.

در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار  و یورو در این صرافی‌ها ۱۰۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی