فروشگاه

مدیرعامل بانک ملی ایران از امکان دریافت کارت اعتباری خرید کالا از فروشگاه های زنجیره‌ای تا سقف ۵ میلیون تومان با استفاده از وثیقه سهام عدالت خبر داد.

به گزارش ایران پژواک، محمدرضا حسین زاده در نشست خبری معرفی طرح نشان اعتباری بانک ملی گفت: بر اساس این طرح تا عید غدیر کارت اعتباری دیجیتالی در قبال وثیقه گذاشتن سهام عدالت برای مشتریان این بانک اجرایی می‌شود که تعداد آنها ۶ میلیون نفر بوده و این افراد نزد بانک ملی، سهام عدالت دارند.

وی افزود: متقاضیان دریافت این کارت می‌توانند هم سهام خود را نگهداری کرده تا با افزایش عرضه آن از افزایش سود این سهام برخوردار شوند و هم اینکه با استفاده از وثیقه گذاشتن آن نزد بانک کارت اعتباری دیجیتال تا سقف ۵ میلیون تومان دریافت کنند.

حسین زاده تصریح کرد: با چهار هزار شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور قرارداد بسته‌ایم تا اجرای این طرح عملیاتی شود.

به گفته این مقام مسئول اگر دارندگان کارت اعتباری خرید بانک ملی با استفاده از سهام عدالت، در پایان یک ماه از اولین تراکنش خود مبلغ خریداری شده از فروشگاه‌ها را تسویه کنند، نه تنها سودی از آنها بابت این تسهیلات اخذ نمی‌شود بلکه رقمی هم به عنوان پاداش خوش حسابی دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل بانک ملی گفت: اما اگر در پایان یک ماه از این تراکنش، مبلغ خریداری شده از فروشگاه تسویه نشود نه تنها به آنها پاداشی پرداخت نخواهد شد بلکه سود دیرکرد نیز دریافت می‌شود. همچنین برنامه‌ریزی کردیم تا سقف کارت اعتباری مشتریان خوش حساب بانک افزایش یابد.

وی افزود: در یکی دو روز آینده این پروژه عملیاتی شده و به شعب خود ابلاغ خواهیم کرد.

حسین زاده همچنین با اعلام رونمایی از کارت هدیه دیجیتال بانک ملی اظهار داشت: صدور کارت هدیه فیزیکی برای بانک دو یورو هزینه دارد که با توجه به افزایش قیمت ارز به حدود ۵۰ هزار تومان برای هر کارت می‌رسد اما ما از مشتریان سه هزار تومان دریافت می‌کنیم از این رو کارت هدیه دیجیتالی را رونمایی کردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی