• ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
  • کد خبر: 16673
طلا

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

به گزارش ایران پژواک از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۲۸ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۴۵۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۷۷.۲ دلار معامله می‌شود.

در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان، یورو ۲۷ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۳۰۰  تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۲۰۰  تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان درج شده است.

قیمت خرید دلار و یورو از مردم در صرافی های بانکی نسبت به دیروز ثابت مانده است. گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روزهای آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها ۱۶۰۰ تومان و قیمت خرید و فروش یورو ۱۹۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی